En snabb rackare!

Kör på en snabb uppdatering nu. Har fullt upp och mycket mer att göra och jag vettifan om jag kommer att fixa detta? Hade TOTALT glömt bort att svenskaläraren sa till oss att vi skulle skriva uppsats vecka 46, och förra veckan var hon ju sjuk så blev inte mkt info då heller, så idag först fick jag veta att uppsatsen är på onsdag och på 6!! timmars tid (om jag inte fattat fel) samt så kom jag på att vi har muntligt prov i religion imorgon, tur nog så har jag åtminstone besvarat de flesta frågorna det handlar om så det är bara till att lusläsa dessa förbannade frågor, om inte annat får jag be Zizzi hjälpa mig banka in dom i skallen på mig. :O Skämt osido.

Hade även krismöte för företaget, och hur tror ni det gick!? Det gick rent ut sagt åt HELVETE! Ibland förstår jag fan inte hur lärare tänker! Hade utvecklingssamtal idag och berättade situationen och hur läget är just nu, och det enda läraren kan säga är "ni måste ge det en chans". Jo visst, EN chans, men 20? Där borde väl gränsen snart gå eller? Att EN person hindrar tre andra från att komma framåt, är det ens värt fler försök då? Skitsamma, jag har inte tid att sitta här mer nu, för nu ska jag plugga... Plugga... OOOOCH,.. Plugga...


Tyck synd om mig!
Therese

Han blev upptagen så träffade en annan haha! Det gick åt helvete :P Hur han lyckades se svensk ut på fotona kan jag inte förstå! urk. Jag kanske ska träffa Henke nästa helg, men då är jag upptagen :O han får helt enkelt komma till Borås isf haha!

Datum: 2010-11-15 Tid: 20:48:28
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?