Favoriter jag missbrukar,

Jag har blivit lite väl parfymberoende. Eller, snarare fått parfymmani (kan man säga så?). Hur som helst, man får inte nog av det och kan köpa huuur mkt som helst.



Britney Spears - Hidden fantasy.
Fick den av min käre faster när hon åkte utomlands, den är dock nästan slut nu, men jag hade den ett bra tag iaf.


Britney Spears - Midnight fantasy.
Har länge gått och luktat på den när man varit i affärer, sedan köpte Zizzi en sån och då missbrukade man den lite smått. Sedan köpte Henke en sån parfym till mig på min födelsedag som dock tog slut ganska fort.
Men det gjorde inte så mkt, för jag köpte hem en ny på 100ml ist, så den ska nog räcka ett tag iaf. :)

Escada - Marine groove.
Luktar förbannat gott, så jag var tvungen att köpa den med.
Escada har gjort en till parfym som jag bara måste ha, men den skriver jag om när jag har köpt den. :)




Har ni några favoriter? Och vilka är det isf? :)
Mimi

Britney spears hidden fantasy är en av mina favoriter också, så underbar!

Datum: 2010-11-22 Tid: 15:46:31
URL: http://lobotomimi.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?