"God morgon"

Har varit uppe i några timmar nu men inte haft tiden till att skriva. Sitter för tillfället och tokdricker kaffe & Henke var illa tvungen att åka iväg idag igen för att köra djur. Jag är glad sålänge jag slipper det eftersom jag är livrädd för kor, och det är definitivt ingenting att skratta åt!

Btw, nu vill jag fråga mina kära läsare om någon har en aning om var man kan köpa en iller? Jag och Zizzi är på ständig jakt efter annonser men hittar bara illrar som bor fööör långt bort. Någon som känner till någon uppfödare eller säljare inom skaraborg/älvsborgstrakterna? Ni kan väl vara så fruktansvärt gulliga och skriva det då? :)







Bilder på Zizzis Trubbel som tråkigt nog sprang bort i vintras/våras. :(




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?