Nigrov.

Jag HATAR min granne!
Hon har ringt till hyresvärden och påstått att mina små 35 storleksskor står i vägen i trappan när dom står in mot väggen, så hyresvärden hade sagt till Henke "det är ju faktiskt lägenheten ni hyr och inte trapphuset" men hur fan tänkte hyresvärden när han sa det där!? Jag menar, om vi nu inte hyr trapphuset, ska vi då gå via ett fönster eller balkong när vi ska gå ut någonstans!? Varför ska vi städa trapphuset om vi inte får ta del av det!? Och sist men inte minst, varför får Nigrov ha alla sina skor utställda uppe hos sig som man alltid får flytta runt som en stoll när man städar!?

Hyresvärden säger ju dessutom "Hehe... Man får ju ta den där med en nypa salt", "Asch... Ni vet nog vem det är som har ringt, för det finns ju bara en gnällkärring i huset hehehehe..."

Bra jobb där!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?