Sena nätter!

Blev inget skrivande igår, glömde helt enkelt av det & hade fullt upp hela kvällen igår. Först när Henke kom hem så skulle han duscha och direkt efter det skulle vi åka och lämna Henkes lillebror för att sedan åka vidare till glasbanken och åka hem till några kompisar på en jävla massa kaffe och tjöt, mkt mkt trevligt!Bör även göras om oftare tycker jag. Kom väl hem vid halv 9 och fick enbart springa in för att hämta en nyckel för att sedan åka vidare till Zizzi & Micke och ge katterna mat och så, och dom hade minst sagt haft lattjo när Micke & Zizzi inte varit hemma. Dom hade vält ner tvättställningar och allt möjligt, men jag lyckades iaf pyssla ihop det igen så dom slipper komma hem till ett bombnedslag. Mattorna verkade katterna ha använt som surfingbrädor eller något, haha!

Nää nu ska vi väl fortsätta spela och ta en bärs till eller två,

Skriver kanske senare,
Therese

Haha! Ja nu kom jag på varför jag bara har en matta :P

Haft matta i kök och hall men de låg aldrig på plats så jag tröttnade haha. De är minst sagt roliga! :D

Datum: 2010-11-07 Tid: 12:56:17
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?