Skööönt!

Klockan är inte lastgammal och jag är helt klar med precis allt jag skulle göra idag, känns underbart!
Så nu ska jag krypa ner och fortsätta på min bok som jag inte kunnat läsa på ett tag, berättar om den när jag är klar med den så jag även kan ge ett betyg. Lär ju få gå bak något kapitel, men det bjuder mig inte emot, bara jag får ligga och relaxa resten av kvällen så klagar jag absolut inte.

Hörs imorgon.
Therese

Jag har visst en inflammation i foten. Gick till läkaren efter en vecka, åt tabletter i tio dagar och sen fick jag en kortisonspruta i torsdags. Inte jätteskoj sådär. Det verkar bli bye bye till kryckorna snart i alla fall :D Nu har jag mest ont av blåmärket efter sprutan, tror jag :)

Datum: 2010-11-06 Tid: 18:51:40
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?