SÖNDAG,

Och fars dag idag. Synd bara att man inte kunde fira det lite mer, men det fick bli lite kaffe och tjöt med världens bästaste pappa. ♥

Förövrigt så har det varit en kanonhelg med farsan, brorsan, Henke & MarCus. Matte (brorsan) åkte hem på lördag förmiddag och senare på kvällen kom MarCus upp och spelade kort mm, jag vann inte på någonting, så det var definitivt inte min turdag i kortspel iaf haha. Henke vann första omgången och sedan tappade alla kollen och la ner spelandet typ haha. Kom väl i säng vid 3 på natten och kollade film till 4, så nu är man lagom seg faktiskt.

Har precis duschat & har nu gosat ner mig i soffan och ska kika lite film medan Henke spelar sina tråkiga spel, höhö. :)

Såhär slutade fredagskvällen för min käre bror haha. :D
Tur att han inte bor så nära för då hade han nog slött mig för att jag lägger ut bilderna! :O

 


Skriver kanske senare,

Och btw så är snart min design klar, and I love it!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?