TISDAG.

Klarade provet idag vilket känns förjävla bra faktiskt eftersom jag inte gjorde provet inom buddhism senast. Läraren berättade att jag visade såpass mkt kunskaper idag inom buddhism och kristendom så jag slipper göra buddhismprovet och det är nice! Idag fick jag snällt nog sluta tidigare för att ha tid att plugga inför uppsatsen imorgon, så nu ska jag fortsätta att vrålplugga, så imorgon efter 14:00 får min hjärna äntligen koppla av lite, förhoppningsvis iaf haha. Dessutom "ledig" torsdag & fredag. Ska få någon hemuppgift ist eftersom lärare ska till borås på någon utbildning på torsdag och våran lärare ska på begravning på fredag, så ganska go vecka ändå, som startar med en helvetes massa stress och slutar med ledighet i 4 dagar. :)

Hörs kanske senare,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?