Tjoo.

Fy satan vad tiden går fort! Vi är redan inne i November och om lite mer än en månad så är det julafton, jisses!
Zizzi och Emelie åkte nyss härifrån men de kommer tillbaka om någon timme igen, de skulle i princip bara säga hejdå till Micke som åker iväg på tävling idag och kommer hem på söndag.

Hur ser livet ut för övrigt då?
Allt rullar på, lite för fort ibland kanske, men det dunkar och jag överlever trots att jag går på högvarv dagarna i ända. Ska väl försöka ta tag i resten av flytten så snart som möjligt, får hoppas att tiden räcker till till det och att jag & käre syster kan planera in en dag ihop där vi bara går igenom allting och delar upp saker och ting utan att slå ihjäl varandra. Syskonkärlek på hög nivå ;)

Nu har jag även bestämt mig för att på allvar skärpa till uppdateringen här för att slippa alla millånga inlägg de få gånger jag faktiskt skriver, så mer uppdate får jag lägga till på checklistan :)



Hörs senare,






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?