Dooh!

Missar bloggen totalt, har 1000 saker som snurrar i huvudet och för tillfället så får bloggen komma i... Sista hand? Jag vet inte, men har för mkt annat viktigt att göra så jag skriver helt enkelt när det finns tid för det.

Tänkte iaf berätta om helgens bravader,
Jag & Henke åkte i fredags först in till bolaget och sedan vidare till Nitta. På lördagen gick jag upp vid 07:00 (alldeles för tidigt en lördag, speciellt om man druckit öl och vin på fredagskvällen) gjorde mig iordning och väckte sedan Henke & farsan. Kom iväg vid 8:00, hämtade upp syrran och sedan vidare för att hämta upp E.K. Åkte mot ullared och jag säger då det... Jag åker ALDRIG mer dit en helg! >.< Vi fick först köa i typ 1 timme & 50 minuter för att ens få sätta foten i butiken, och under den tiden så fick Johanna & E.K först köa, så gick jag & Henke för att käka, jag beställde enbart pommes med kebabsås eftersom kebaben kostade 80 (!!) spänn. Dock så smakade kebabsåsen fisk (YÄÄÄCK!) & efter att ha käkat lite så hittade jag både lökringar & hår i maten, så där tappade jag aptiten och slängde skiten. Henkes hamburgare var som att tugga i grus sa han, tur att jag inte äter sån skit dårå.

Hur som helst, kom in i butiken till sist iaf. Och där inne fanns inget annat än respektlösa kärringar som knuffades och slogs i princip, jag missade säkert halva butiken minst? Eftersom jag tappade tålamodet gång på gång.

Johanna & E.K ville inte kika mer så dom valde att gå till kassan vid kvart i 4, så skulle dom vänta utanför på mig och Henke. Jag & Henke kikade runt ett tag till och ställde oss la i kön ca 20 min senare, och när vi kommer ut så ser vi inte en käft!? Eller jo, det var ju stora hysteriska folkmassor, men inte Johanna & E.K? Och mitt batteri i telen var urladdat & Henke hade sin tele i bilen. Så vi gick fram och tillbaka ett tag, gav upp, gick till bilen för att hämta Henkes tele (som inte heller hade batteri längre!), lämna det vi hade handlat och ställa tillbaka kundvagnen. Gick tillbaka till utgången men såg dom fortfarande inte.
Då skulle vi gå till en teknikbutik som ligger vid sidan av för att inhandla en bil-mobilladdare, men tro det eller ej, då hade den förbannade butiken stängt och jag blev rasande! Gick åter igen in på Gekås för att kolla om det fanns möjlighet att låna telefon, pratade med väktarna där inne som hade en telefon liggande precis bredvid sig, men tror ni att dom lånade ut den? NEJ! I sista stund så tänkte jag gå och ta ett abonnemang, för tre stod precis vid utgången, men Henke fick mig att inte göra det, Tack! <3 Så jag & Henke gick och handlade lotter för att ha någonting att göra... handlade upp alla kontakter på det men vann inte ett skit, gick sedan och handlade lite käk och gick tillbaka till bilen igen för att käka och när vi väl går tillbaka, då sitter E.K utanför och ser förvånad ut... Då visade det sig att dom har fått stå i kö i 50 minuter (!!) medan vi gick till kassan 20 minuter senare än dom och fick köa i ca 10 min, hur sjukt är inte det eller!?
Näe, jag säger dådet, aldrig med ullared en helg iaf! Men men, lite motion fick vi ju allt efter att ha gått "kundvagnsmilen" höhö.


Näe, blev mycket text nu märker jag, berättar mer sedan...


So Long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?