Fartfylld dag.

Äntligen hemma nu efter en jävla massa spring i skövde. Inhandlade två datorer, (en laptop & en stationär) och även tre par skor, vilket var väldigt behövligt.
Känns ganska skumt faktiskt att man helt plötsligt kan sitta i lugn och ro utan att oroa sig för att datorn ska slockna vilken sekund som helst hehe. Hur som helst så är jag jävligt nöjd med dagen, och det borde jag faktiskt förtjäna.

Nu är det även andra saker som kommer hända snart, men som vanligt så kan jag inte skriva om det ÄN, ha tålamod höhö! :)




Hörs antagligen imorgon efter schkoolan.


So long,
E.K - Mamma till Alicia

Två datorer? :O Var en för lite ? ;)

Skor vet jag iaf att du behövde, haha.

Datum: 2010-10-05 Tid: 06:20:42
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?