Fredag & sleten!

Här suger uppdaten i sin vanliga ordning, men jag har i princip fuuullt upp 24/7, och det där är ingen överdrift. Vad har hänt sedan sist då?
Ännumera bråk och tjaffs med grannen, (varför blir ni inte förvånade?), fyllde 20 i lördags, har kommit ut på APU igen, denna gången på IRO och jag stormtrivs, fyllt i papper hejvilt och ska inom kort vara klar med vissa grejer. Tagit ut P-staven, och ajjj vad ont det gjorde, eftersom det blev jävligt stressigt eftersom läkarna låg efter i schemat så hade vi knappt någon tid alls, därför fick jag låtsas att bedövningen hade börjat verka, men det ångrade jag lite när hon väl skulle börja skära i armen >.< Fick även veta att de förra p-pillerna jag ätit har varit en enormt stor risk för stroke för mig, känns lagom kul att få veta det när man ätit skiten i typ tre år, + ca 6 månader under p-stavstiden.

Hon: Har du ätit p-piller förut? Och vilka har du isf ätit?
Jag: Jag käkade först trionetta 28, men sedan när jag hadesatt i p-staven så fick jag neovletta 28 för att stabilisera p-staven.
Hon: Okej, men då ska du inte ha några problem med att äta dom igen nu när vi tar ut p-staven.
Jag: Nejdå, det är inga problem.
Hon: Fast... Du har inte migrän eller något?
Jag: Joo? :S
Hon: O.O... *ser chockad ut*... Men... Inte  med flimmerseende va?
Jag: Jo? Alltså, min migrän märker jag av synen, det värker och det flimmrar...
Hon: Men... O.O Då ska du INTE äta dessa p-piller! Ny forkning har visat att det är enort hög risk för stroke för de som har migrän med flimmerseende! :O

Kan ju säga som så att jag är glad att jag sluppit det, samtidigt som jag var chockad resten av dagen över vad jag fick höra.

Blev jävligt mkt text nu, men ska försöka skriva mer sedan, och så ska jag även hålla tummarna på att min sprängande huvudvärk vill släppa någon jävla gång! >.<




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?