God morgon,

Idag var jag minsann uppe med tuppen. Börjar inte innan klockan 10 så fick iaf en timmes sovmorgon vilket man får känna av ganska rejält även om det bara handlar om en timme hehe.
Nu ska jag iaf fixa klart mitt hår & sedan dra ut till bussen, och även hoppas på att mina & Jockes planer i svetsen funkar bättre idag, gick ju ingen vidare igår av vissa olika anledningar, men kul har vi, och även Henke tycker att det är förbannat kul, så det är ju ett plus, med tanke på att Henke vanligtvis enbart roar sig med att jävlas med sina polare vanligtvis höhö. Nää så illa är det inte, men kan nog berätta vad det handlar om senare, eller jag rättare sagt SKA berätta senare, om jag lyckas formulera mig på ett bra och förstående sätt, för det är inte lättaste saken att förklara.



Hörs senare,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?