Känner mig bättre igen,

Förvånar mig faktiskt inte ett skit, men men, kan åtminstone åka iväg imorgon vilket är bra.
Imorgon ska vi nog enbart syssla med UF och slutar tidigt, ännu bättre. :)

Min vardag är ganska lugn för tillfället, därför har jag inte speciellt mkt att skriva om heller, men det ska nog bli bättre under helgen, för då ska vi åka iväg och shoppa! Skulle egentligen åkt med syrran, hennes gubbe & E.K, men Henke ville så gärna hänga med så vi ska åka på lördagen ist, och tro det eller ej, E.K kunde inte åka med Johanna imorgon, så henne drar vi med oss :) Och som pricken över I:t, så ska Johannas gubbe spela bowling, så Johanna hakar på hon oxå! :D

Näe nu ska jag leta efter någon nice film, får se om det blir något mer skrivande, annars så hörs vi imorgon.


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?