Ny pärla.

Om ett tag ska vi åka iväg så jag äntligen kan få köpa en ny dator, det har jag väntat på allt för länge nu tycker jag. Och passar perfekt nu efterso jag lät min dator somna in i förrgår, och med det menar jag att jag inte tänker starta den mer, fast sanningen är mer att jag faktiskt inte VåGAR starta den eftersom det typ,.. Poppar? Knastrar och sprakar i den när man startar den, så det är nog ganska extrem brandrisk på den eftersom den dessutom blir skållhet på en minut kanske? Nää, ny dator idag och det gillas skarpt!

Nu ska jag fördriva tiden lite genom att plocka och städa iordning, hörs väl kanske senare från en nyare pärla. :)


"Man blir nog aldrig nöjd,.. Och man slutar nog aldrig att förvånas av människor..."




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?