Tidsfördriv.

1.är du beredd? - Yes
2.okej då börjar vi - Okidoki,
3.vad heter du? -Jessica
4.hur gammal är du? - 20
5.hår färg ? - Jag kallar det brunt, andra kallar det mörkblont. Brunt med mkt ljusa slingor helt enkelt.
6.lång / kort ? - jag är kort. 1.65, oooh!
7.skostorlek? - 35,36
8.använder du bh? - Dagtid, of course. Kvällar, nej!
9.om ja vilken storlek har du? - 70C vanligtvis, men nu vet jag inte med tanke på omständigheterna...
10. vad har du för färg på dina underkläder? Alla möjliga färger, men just nu, svarta hipsters & röd BH.
11.är du Tjej? - Jaoo.
12.är du tjej? - Of course.
13.runkar du ofta? - Of course I do!
14.är du singel? - Nej.
15.skulle du kunna starta ett förhållande nu? - Har varit i ett i över tre år and I love it!
16.är du intresserad av nån tjej/kille? - Min Henke!<3
17.är du oskuld? Ja. :O
18.om nej hur gammal va du när du förlora den? - 25
19.har du ett förhållande? - Of course.
20.är du tjock? - Ja jävla tjock asså!
21.kan dina föräldrar lita på dig? - Klart de kan!
22.har du glasögon? - Nope.
23.har du bra självförtroende? - Yes, why not!?
24.har du blivit sviken nån gång? - Njae... Jag vill inte kalla det sviken med tanke på att det är jävligt svårt att knäcka mig psykiskt. :)
25.hur är ditt humör just nu? - Nykär och gosenödig.
26.har du testat på knark? - Yes, varje dag, mumma! <3
27.tycker du om jordgubbar? - Ja.
28.har du druckit dig full nån gång? - Jodå.
29.har du testa snusa? - Jodå.
30.har du rökt någon gång? - Varje dag.
31.har du några syskon? - Ja.
32.vad har du för mobil? - Sony Ericsson U1i Satio.
34.tycker du om att sola? - Jodå.
35.gillar du grillat? - Ja.
36.går du på någon sport? - Ja.
37.spelar du nå instrument? - Ja.
38.favorit film? -  Halloween, alla. Michael Myers asså! <3
39.hur mår du? -  Great! Om man bortser från alla irritationer jag får av alla stavfel, punkt, kommamissar & särskrivningar. Jag mår bra!
40.vad skulle du offra allt för? - Familjen & nära och kära.
41.lunarstorm eller bilddagboken? - Nada.
42.vad har du gjort idag? - Gosat med älskling, varit hos farsan, varit hos brorsan & E.K, träffat gosAlicia Spelat/spelar med Henkes lillebror mm.
43.är du snygg? - JA :O
44.vad är de bästa med dig - Jag är ärlig & står för mina åsikter, något jag hört i i princip hela mitt liv.
45.vad är de sämsta med dig? - Jag är för snäll, & ibland för lättlurad, inte okej!
46.kan du cykla utan händer? - Yes.
47.har du moppe? - Nope.
48.har du körkort? - Va?
49.trivs du med det? - Vilket då?
50.har du magrutor ?- Ja fan, 13½ pack, inte illa du!
51.vart bor du ? - In da skog.
52.trivs du där? -  Som satan.
53.favorit stad? - Skövde.
54.hip hip hora eller fjorton suger? - Nada. Fjorton suger påminner dessutom för mkt om två gigantiska bulor i huvudet.
55.är du bisexuell? - Nope.
56.vad tycker du om bögar? - Euuw?
57.ska din tjej/kille helst va lång eller kort? - Längre än mig, men inte för lång... Henke är perfekt! <3
58.vad tycker du om fotbolls-vm? - Är inte så intresserad av det.
59.vilket lag i allsvenskan håller du på? - Vad vet jag?
60.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? Spanien.
61.grönalund eller liseberg? - Liseberg.
62.dricker du? - Yes.
63.har du tröttnat på frågorna? - Njaa... Tidsfördriv.
64.bra då fortsätter vi - Jahaja.
65.har du egen dator? - Jo, för många... 4 just nu men kanske borde sälja någon!?
66.egen tv? - Ja, 3 st.
67.har du dvd? - Inbyggd i min ena platt-TV, sedan en "stationär" till andra TV:n. Har även x-box som jag använder till vardagsrummet. (Borde nog göra mig av med en del där med).
68.har du boxer? - Jodå.
69.har du stor säng ? -Subbel of course.
70.har du stort rum? - Lägenhet.
71.hur många kuddar sover du med? - En kudde & Henkes bröst! <3
72.har du bra kontakt med dina föräldrar - Klart!
73.sova ensam eller med någon? - Med Henke! <3
74.vem sov du senast med? - Henke! <3
75.när la du dig inatt? - Ca 1. Vi låg och kikade film ganska långt in på natten.
76.när vakna du imorse? - Vid 10.
77.vad heter du på msn? - Nickname "JessiCa" Osv.
78.vet du någon som äger en blogg? - Of course.
79.vad har du för mobil nummer? - 0736-24****



Louise- en blogg om det mesta!

allt bra idag?:)

Datum: 2010-10-24 Tid: 21:15:42
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Elina

Hej! är du sugen på en ny jacka? Jag säljer massor av jackor på min bloppis till väldigt låga priser! Kolla in :)! Kram

Datum: 2010-10-24 Tid: 22:01:20
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Louise- en blogg om det mesta!

Hehe de låter inte bra

med mig är de bra:=

Datum: 2010-10-27 Tid: 22:33:11
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Hanna

Fiiin blogg =)) Kika gärna in hos mej!

Ska vi följa varrandra via bloglovin'?

Datum: 2010-11-05 Tid: 10:54:07
URL: http://meniee.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?