Besök är aldrig fel.

Om ett tag kommer Zizzi hit och dricker kaffe, och efter några koppar och mycket skitsnack så ska vi ut på en långpromenix, men hur lång den blir vet jag inte än.
Ska försöka ta mig iväg till skolan imorgon iaf, och jag längtar som satan till måndag då jag får ta ut skiten som just nu förstör mer för mig än vad den borde. Jag börjar tro att det är p-staven som bråkar med mig och gör så jag får nedsatt imunförsvar, eftersom jag har haft kasst imunförsvar i typ 3 år, och jag satte in skiten i november 07. Nu har det dock blivit värre då jag ständigt har ont i ryggen, alltså så ont så jag knappt klarar att ta mig ur sängen. Jag går dessutom som en 80 åring om jag inte rör på mig hela tiden, därav att jag är ute och går väldigt mkt nu på dagarna. Sedan har jag även kraftig huvudvärk 24/7 och har svårt för att sova på nätterna. Humörsvängningar utan dess like med mycket mer.

Hur som helst så kommer Zizzi snart så jag ska slänga igång kaffe,
hörs senare.

Och btw, ska försöka fixa nyare bilder så snart jag har tid.
Sålänge kommer favorit i repris ;)





Denna tussen flyttade hemifrån i början av September,



So long, SuCkers!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?