Dags för en klackspark.

Har varit alldeles för lat den senaste tiden, och inte blir det bättre av att man sitter och inte gör ett skit. Vet inte hur många gånger jag loggat in på blogg.se och tänkt "nu ska jag allt slänga in ett inlägg" för att en minut senare kryssa ner sidan och tänka "Jag gör det lite senare" och sedan skiter det sig som vanligt.
Nu ska det bli ändring på det! Eller ja, jag ska åtminstone försöka bättra på mig, kanske slänga in minst tre inlägg om dagen, (hur det nu ska gå till?), den som lever får väl se hur bra det kommer att gå.

Har faktiskt inte haft så stor blogglust på grund av många olika orsaker, mitt humör har gått både upp och ner, psykiska påfrestningar, depp perioder, förbannad titt som tätt, ja, jag skulle nog kunna skriva en hel bok om jag så vill, men jag kan sammanfatta i olika inlägg om hur det varit den senaste tiden... Senare! (Sedär, där kom det igen). Näe, men jag lovar,.. LOVAR att skriva lite mer om saker och ting senare.



Hörs då,






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?