Hehe,

Fan vad jag är kung på att uppdatera... Tänk att det faktiskt finns folk som orkar uppdatera en jävla massa varje dag, helt otroligt!

Vet inte vad planerna är idag, men får väl ta dagen/kvällen som den kommer.

Skolan funkar annars finfint och jag är mer än glad. Nu börjar det bli ordning på allt. Visserligen har det hela tiden varit ordning, men nu går det extra bra, vilket gör mig på förbannat bra humör!

Har även bestämt mig för att köpa en ny dator efter den 25:e då jag fått in pengar, för nu har denna fuckat ur fullständigt.. Dels för att luckan smälldes igen på den för några veckor sedan + att alla katter har fått nöjet att hoppa på den >.< Skit det där!

Hepp, kanske uppdaterar senare, får väl se hur mkt tid jag har till det.



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?