Precis hemkommen,

Har varit i garaget dom senaste timmarna och kikat när Henkehar grejat med bilen, gick väl inte riktigt som vi tänkt oss. Skulle fixa högtalarna i fram som inte är på topp just nu, men efter att ha skruvat och grejat i en timme så visade det sig att dom andra högtalarna inte passade, rena skiten hörni!

Nu ska jag in i duschen och sedan slänga mig framför en film eller något.
Fortsättning på inlägget under kommer la upp antingen senare ikväll eller också imorgon bitti om jag hinner innan jag drar till skolan.





Fuck You, I´m back on track.
Therese

Okej men det är ju bra :)



Hon kanske skulle gå en kurs i positiv energi eller nåt xD tror dock inte det skulle hjälpa :P Eller så kunde hon flytta ut i till en liten stuga mitt i ingenstans där hon inte kan störa sig på något?

Din blogg är den blogg jag alltit ser fram emot att läsa :D

Så ja tack till uppföljning :)

Datum: 2010-09-14 Tid: 20:50:08
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?