Vad är livet egentligen?

Just nu har jag ingen koll på mina känslor, jag kan inte styra dom så som jag vanligtvis kan.
Jag är både ledsen, arg, besviken, upprörd, chockad, och fullkomligt jävla förbannad!

Alla gånger min älskade syster har ringt mig och berättat att hon sett på facebook att en nära vän till henne har dött, så har jag aldrig kunnat visa direkt medkänsla, klart att jag förstått att situationen är jobbig och att man är fruktansvärt ledsen över vad man precis fåt veta, men jag har aldrig kunnat förstå det så väl som jag gjorde först idag.

Jag läste ett inlägg idag  från en tjej där hon skrivit "vila i frid Martina" och jag sökte genast på hennes vänner för att se om jag kunde hitta denna person för att se om jag kände till henne. Sökresultatet av Martina blev bara en person under namnet Angelica, som faktiskt är en nära vän till mig. Min första tanke var "Det kan ju inte vara hon", men när jag väl går in på hennes sida så ser jag enbart inlägg där det står "R.I.P" "vila i frid" och mycket mer.

Chocken går omöjligt att beskriva, det enda jag kan säga är att det totalt slocknade för mig & luften tog slut för stunden.

Jag HATAR facebook!
Jag vill aldrig vara med om en sådan hemsk nyhet igen, framförallt inte via facebook!

Livet är så förbannat meningslöst ibland!
Varför är det alltid dessa bra, fina och underbara människorna som ska behöva lämna oss så tidigt?
Helt ofattbart, det känns helt overkligt...

Får väl tacka mig själv för att jag är så bra på att förtränga hemska minnen & trycka tillbaka alla känslor som just nu snurrar i hela mitt huvud.

Vila i Frid Martina,
kommer aldrig glömma våra sjuka, roliga och underbara stunder vi hade.






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?