Regnet är mysigt!

Är det bara jag som känner så?

Har köpt ett antal trisslotter de senaste dagarna och lyckats vinna på 7 av 9 lotter, det är fan inte illa alltså! Och jag har gått med mycket vinst faktiskt. Inte bara sådär med 25 spänn utan typ 75 spänn, det är niCe.

Ska alldeles strax kila ut till bussen, men de sista minuterna går så förbannat segt när man är helt klar för att dra. Har kort dag idag iaf så jag är väl hemma strax efter halv 3 skulle jag tro. Men vad man ska hitta på i skolan idag har jag ingen aning om eftersom det är mässa idag så resten av klassen är på den. Det löser sig nog, om inte annat så sätter jag mig väl med andra skolarbeten.



So long.


Therese

Härligt! Vilken tur du har! Jag vinner ytterst sällan, sist blev det dock 25*2 och det är väl det mesta jag har vunnit de senaste åren xD Min syster vann däremot 75*10 för några veckor sen så hon har ju bättre tur :P

Datum: 2011-04-06 Tid: 22:16:05
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?