Amare vel Odire!

Har hunnit med en hel del idag.
Eller, en hel del och en hel del? Ödslat ca 50% av dagen med att prata i telefon (telefonräkningen vågar jag inte ens tänka på) ca 40% av dagen till att städa & sist men inte minst ca 10% åt fiske. Dock var vi på det tråkigaste stället jag varit och fiskat på, men det finns nog många delade åsikter om det. Nu är jag iaf hemma och fundilerar på att hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen och bara glo på film. Henke och Jan-Erik är iväg för att kolla någon damm, men kände för att hoppa det då jag vill ta vara på kvällen ikväll... Kvällen ikväll... Fan vad dumt det lät! Hur som helst så blir det antingen mer uppdate innan nanetime, men om inte annat så skriver jag väl imorgon.

So Long SuCkers!






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?