Angående ett gammalt inlägg.

LÄNK!

Fick ju ganska mycket medhåll i det, framförallt gällande avlivning på hunden.

Okej, stackars hund ! Oavsett ras behöver den aktivering. En hund ska inte sitta inomhus hela tiden utan måste ju få röra på sig, inte konstigt att hon protesterade då. Så jävla fel! Hade ju varit grymt mycket bättre om ni kunde tagit henne då.. Hero får ju springa ute hela dagarna om jag förstått rätt och det är ju hur bra som helst! Det finns på tok för många hundar som blir instängda i lägenheter mer än nio timmar om dagen.. Det finns så grymt många människor som inte borde ha hund. Jag skulle aldrig skaffa mig en hund så som jag har det nu (inget fast jobb, liten lägenhet, osv) Den dagen jag skaffar hund ska den kunna få vara utomhus om jag inte är hemma liksom. Jag vill ha hund!! Saknar de där långa underbara promenaderna med en hund som sällskap.

Varför kan inte fler tänka ett steg längre innan de skaffar djur? Många tänker ju bara på sig själva och inte på vad hunden behöver. PUNKT!

:)


THERESE har skrivit ett riktigt bra inlägg i sin blogg nu om liknande saker, kika in där! :)

Håller ni inte med henne?




Min fiiiina Hero!
<3




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?