Brist på fantasi!

Har typ iiingenting vettigt jag kan skriva om... Tänkte att jag skulle slänga på TV:n för en gång skull, vilket sker typ en gång i kvartalet! Men Top Model börjar snart, något som jag maniskt följde varje dag förut men som sedan sket sig när Henke kom med alla sina 100 olika förslag om saker att göra. Sedan är jag ingen direkt TV-tittare, oavsett om jag ibland önskade det då det faktiskt kan vara riktigt mysigt att krypa ner i soffan en kall och regnig dag (vilket det dock inte är idag).

Ska jag vara helt ärlig så är sommaren färdig för min del. Nu längtar jag så förbannat till hösten, mörka kvällar, värme, tända ljus, and you name it, någon som håller med? Eller tycker allt för många att jag är dum i huvudet som längtar till höst och kyla?


Hepp, nu lyckades jag även bita hål i läppen & det rinner ganska bra så här hinner jag inte sitta och babbla mer!


Hörs sedan!




(Y)
Anonym

Jag längtar faktiskt oxå till hösten tända ljus och bara mysa med älsklingen :)



Saknar dig gumman får träffas snart !

Datum: 2011-08-04 Tid: 22:14:11
URL: http://mhandaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?