God morgon.

Klockan är väldigt tidigt och jag är redan uppe. Ska göra en grej idag för första gången i mitt liv som kommer att bli riktigt spännande faktiskt, får hålla alla tummar och tår på att allting går som jag tänkt mig. :)

Först får jag pallra mig till posten, sedan affären och efter det bege mig mot borås och träffa käre syster yster.

För övrigt så har hela helgen varit helt toppen. Varit iväg på lite reenacting & träffat grymma människor - i vanlig ordning. Har även fått mig en hel del goa skratt åt bland annat Damien som brutalt högg ihjäl en GIGANTISK skalbagge, säger jag 10cm lång så överdriver jag inte! Han vaknade av att den skrek i hans öra (?) och fick sedan syn på den, haffade en yxa och högg ihjäl den haha! Lite väl brutalt för att döda en skalbagge kanske haha.

Nu ska jag ta mig lite kaffe så jag kommer in i duschen i någorlunda tid så jag slipper stress.



So Long.








Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?