Klockan mycket.

Eller klockan klockan som det också kan bli ibland. Gick och la mig för typ två timmar sedan men sover inte än. Ligger och försöker göra anständiga saker nu när jag ändå är på hugget, för imorgon lär ju motivationen vara lika bortblåst som vanligt. Synd nog så segar de viktiga sidorna just precis nu i denna stund när jag ska bifoga dokument som bara MÅSTE komma in, skit!

Har åtminstone bestämt mig för att ta tag i saker och ting på riktigt nu,
alltså inte bara prat utan även verkstad. Blir alldeles för rastlös av att bara luska runt hemma och städa en lägenhet som redan är ren, dricka slut kranvattnet genom att göra kaffe var 5:e minut, springa ut och in från balkongen och snabblossa, ja, helt enkelt bara vara helt till ingen nytta alls! :O Näe, nu ska det bli ordning på det! :)


För övrigt så har jag haft besök idag. Först kom Damien hit vid 17:00 på en kopp kaffe eller 4, snackade lite skit & packade ihop lite saker inför helgen, sedan kom Robert förbi en sväng och gjorde mig sällskap genom att sitta.

Folk ringer och frågar mig "vad gör du för någonting", och jag kan inte svara annat än "Sitter, vad gör du då?"


Nog pladdrat för kvällen, nu ska jag vänta på att filerna ska bli bifogade, & under tiden så fortsätter jag glutta tre kronor!


Take Care!








Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?