SÖNDAG.

Har varit ifrån bloggen ytterligare några dagar nu, inte lätt att alltid komma ihåg.

Hur som helst så har helgen varit lugn. Fredag kväll var jag, Henke & Rickard iväg och fiskade, på lördag förmiddag åkte jag och Henke tillbaka och fiskade lite till. Henke fick en gädda och en abborre och jag fick upp 5 abborrar. Vi kom hem runt 5 tiden, käkade lite och senare vid halv 8 ungefär ringer Alf och frågar om Henke kunde köra Alfs arbetskompis till akuten, han hade varit med om en motorcykelolycka och hade brutit två fingrar och vridit armbågen ur led, och jag har nog aldrig sett så krokiga fingrar i hela mitt liv haha! Vi var la hemma runt halv 1-1 tiden någon gång så det var direkt i säng som gällde. Idag har jag ägnat dagen åt städning och pyssel med akvarierna typ, men inte mycket mer än så. Bara relaxat, men det kan vara skönt det med. :)


Hörs imorgon.







Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?