TISDAG.

Idag ska vi tydligen få besök. Kom lite oväntat men jag ska väl inte klaga! :)

Har suttit och skissat på en av mina kommande tatueringar igår och idag, kommer nog bli hur nice som helst skulle jag tro. De i familjen gillar den skarpt iaf, framförallt farsan som mer än gärna vill göra en likadan. :)

Tänkte att jag skulle släcka ner min dator ett tag och rengöra den. Den är dammig så in i helvete och börjar bli varmare än vanligt. Sedan har jag flugskit på skärmen >.< Enda nackdelen med denna datorn är att det inte är slät yta på den, vilket gör arbetet att få bort dammet lite svårare, men annars så funkar den finfint.

Ska nog ge mig på den lilla datorn med när jag ändå är igång. Ljudet i den är lite knepigt så vår väl se om det går att återgärda det.


Hörs senare.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?