Tjoho.

Orkade inte uppdatera mer igår efter senaste inlägget. Var helt slut efter en hel dags bussande.

Kort sammanfattning:

09:25 - Tar bussen in till ulricehamn, framme vid 10:00 och går upp till vinportalen och besöker de underbara arbetarna där.

11:10 - Tar bussen in till borås. Framme vid 11:45.

12:00 - Kommer till platsen dit jag skulle. Skulle inte vara där innan 13:00 så fick stå en timme utanför och vänta. Hann träffa käre syster i fem minuter iallafall.

13:00 - Kommer in.

13:30 - Tillbaka på busstation.

14:15 - Tar bussen tillbaka till ulricehamn.

15:00 - Framme i ulricehamn.

15:15 - Tar bussen från ulricehamn och hem.

16:00 - Kommer innanför dörren.

16:30 - Damien kommer på besök & jag fixar iordning käk som dessvärre blev katastrof. Var något jävligt fel på fisken, så det blev slemtorsk serverat med potatis och kall dillsås. Första och sista gången jag köper ICAs panerade fisk!

18:00 - Åker med Damien in till Falköping för att handla tågbiljetter.

20:00 - Lämnar Kongo hos Rickard & Katja, samt pratar lite om dagen.

20:40 - Damien åker hem.

21:00 - Åker på världens halsbränna, fryser som en idiot och saknar ihjäl mig efter Henke.

02:00 - Jag är äntligen såpass trött så jag kan somna.


Berättar senare om vad det var som tog upp hela min dag igår.

So Long.








Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?