Disse jaevle krav!

Har funderat en hel del på många olika saker faktiskt (jävligt ovanligt).

Varför blir man aldrig förvånad längre när man ber folk komma hit på besök och det alltid kommer undanflykter? Varför blir jag aldrig heller förvånad när folk alltid vill att jag ska flänga runt som en jävla idiot och hälsa på alla andra.

Jag blir heller aldrig längre förvånad över människor som säger "du måste ju höra av dig" när det i själva verket alltid är jag som tar upp kontakten.

Låt oss säga som såhär, alltid, varenda fucking jävla gång någon vill ses så handlar det alltid om att jag ska åka någonstans, alltid jag som ska åka hem till folk, jag har la kanske inte problem med det så sett, men efter att ha spenderat flera hundra på busspengar för att kunna umgås, så tröttnar man när folk aldrig kan ta sig hit, när det är lika lätt att ta sig hit, som för mig att åka till andra.

Andra kommer med saker som "Åååååh gud vad jag saknar dig, vi måste fan hitta på någonting snart!" - Jävligt mycket snack och jävligt lite verkstad. Vill man verkligen träffas och umgås så skriver man inte bara en rad på nätet och sedan blir okontaktbar utan då gör man väl ändå någonting åt det?

Det sjukaste är att såhär har det varit i flera år. I flera flera år, och jag har faktiskt, rakt från hjärtat, tröttnat på att alla sätter kraven på mig vad det gäller kontakt och umgänge.

Jo men tjena, kanske skulle man ta bort sin facebook? Gör jag det så lär det ju vara helt tyst, för det är då fan aldrig någon som ringer heller, utan alltid jag som får ringa runt.



Therese

Ja, det är inge vidare :( Just nu inget då allt bara krånglar, hade p-stav men den gav mig blödningar var och varannan dag, bytte till neovletta som fungerade bra på nedre plan men gav mig migrän. Fick då reda på att man inte får äta dem om man har migrän, idiot som skrev ut dem till mig. Fick byta till Cerazette men där kom blödningarna tillbaka så nu ger jag fan i det ett tag. Skulle egentligen på återbesök hos kvinnokliniken i morgon men så blev det såhär så nu måste jag avboka tiden. Hade tänkt be henne om tips när jag ändå var där.



Nu har värken lagt av för stunden :) Varmt bad är guld värt, tack för påminnelsen:)



Men jag har hört att man kan ha som menssmärtor trots graviditet,, massa konstiga grejor ju :P

Datum: 2011-12-18 Tid: 18:21:19
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?