Irritationer såhär på morgonkvisten.

Har länge suttit på olika hemsidor och funderat på att beställa hem kläder till julafton eftersom jag vill kunna se någorlunda anständig ut då och inte ränna runt i mjukisbrallor, så till sist (18 December) fick jag tummen ur och beställde hem en klänning och lite annat småbös.
"Sista beställning för leverans innan jul är den 20 December" - Stod det när jag skulle beställa så jag var ju dessutom ute i god tid. Jag fick omgående beställningsbekräftelsen till mailen och dagen efter fick jag leveransbesked med Kolli-ID så jag kan spåra vart mitt paket är. Tror ni fan inte att det är krångel med posthelvetet då istället!? I två dagar stod det bara "Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen", helt plötsligt kommer en "varningsruta" upp där det står "Störningsinformation: Vi har förseningar i vår paketdistribution. Vi jobbar intensivt för att kunna leverera paketen och beklagar eventuella förseningar."

Jaha, så här sitter jag nu och är fruktansvärt nojjig för att kläderna inte har kommit innan imorgon. Om dom inte kommer kommer att bli en extremt stor besvikelse för min del eftersom det inte är många "anständigare" kläder i garderoben som jag kan använda nu när magen tar emot.

Nu har det sedan igår stått "21 dec kl 16:04 - Jönköping, Sorterad" och jag har aldrig varit med om att det tagit såhär lång tid förut. Är det jag och mitt jävla vanliga oflyt som börjar komma ikapp igen eller!? Hmpf!





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?