NYÅR!

Jaha, då var detta året slut och det har la gått med stormfart, åtminstone av eget tycke!
Sitter och funderar på allt jag gjort och inte gjort under år 2011 och ska väl försöka göra en sammanfattning av alltihopa sedan. För övrigt så har det varit full rulle här de senaste dagarna. Henke har äntligen fått tummen ur och låtit mig få köpa målarfärg, så jag har slipat, målat, målat och målat i två dagar nu.

Henke fick för sig att ta hem ett till akvarie som ska vara i sovrummet, och eftersom att möblerna här inne enbart ska gå i svart & vitt så målade jag våran gamla TV-bänk svart och jag blev jävligt nöjd faktiskt och akvariet passade där på perfekt!
Möblerade även om i sovrummet så nu står spjälsängen på sin plats och datorbordet åkte ut så jag passade på att måla även det svart för att det skulle passa in med det andra i vardagsrummet. I morgon eller i veckan ska jag ge mig på våran gamla bokhylla. Har ju bara sparat underdelarna till den eftersom jag behöver utrymmet. Har tjatat sedan vi blev tillsammans nästan (4 år sedan) om att få måla den vit men det har aldrig blivit av, men NU är Henke helt på att måla även det svart (eftersom de andra möblerna går i svart i vardagsrummet) kommer nog bli för jävla bra!

Ska se till att fota julklapparna sedan med, jag är lite efter, men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)

Ska även passa på att fota resultaten av mitt måleri senare.

Nu vet ni iallafall att jag lever och vad jag har gjort under dessa dagar då jag varit off från bloggen.


So Long.



En bild från julafton. Typ enda bilden jag kom med på som inte var suddig.
Fler bilder kommer sedan. :)
E.K - Mamma till Alicia och Simon

vill se bilder på möbler och sånt sedan med :)

Datum: 2011-12-31 Tid: 16:14:57
URL: http://eekk.blogg.se/
Vendela

Hejsan,

så härligt att göra om hemma! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

Datum: 2012-01-02 Tid: 13:43:50




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?