Dag 01 - Presentera mig själv.

JessiCa Hansson heter jag som nog de flesta känner till. Född i september 1990.
Just nu går jag tredje året på gymnasiet och kommer att ta studenten den 27:e maj, och jag kan ju garantera att tiden går fasligt fort för tillfället och man verkligen känner hur nära studenten är! Kan hända att jag dessutom har ett jobb redan när jag går ut skolan, men det är ingenting som är garanterat än.


Mina största intressen är att skriva, musik, djur & inredning (faktiskt). Sedan finns det lite övriga intressen som till exempel dammsugare och skurmoppar? Näe men kommer inte på så mkt mer.


Det som lyfter upp mig i mina "bad days" är familjen & Henke, men sedan är jag jävligt stark som person vilket gör att jag har jävligt lätt för att bearbeta saker och ting.


(Gammal bild).

Det värsta jag vet är skitsnack (vilket jag jävligt ofta nämt), jag hatar falska människor (hata är ett starkt ord, men i dessa lägen skiter jag faktiskt i det), folk som dömer innan de vet sanningen, och framför allt föräldrar som saboterar för sina barn, för barn ska aldrig bli lidande för sin/sina föräldrars misslyckanden.


Jag har fobi för småkryp, men framför allt för spindlar, jag tror att det beror på deras snuskiga ben faktiskt, eftersom myror inte är lika hemska som spindlar haha.



UUUH!!! Ryser bara jag ser bilden!

För övrigt så är jag vanligtvis en glad och social person fast med ett jävla temprament, men någon behöver ju ha det oxå ;)
Där var en ganska lång presentation om mig, så jag hoppas inte att jag missat något även om jag känner just nu att jag gjort det.


Take Care,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?