Dag 03 – Min familj.


Min familj är något av det som betyder mest för mig i mitt liv. Jag vet alltid vart jag har dom och vet alltid att jag kan vända mig till någon av dom när någonting känns jobbigt eller krisar.


Jag har min älskade syster Johanna som jag saknar så innerligt. Minns så jävla väl när vi varenda morgon sminkade oss inför skolan och alltid började bråka om sminket haha, fruktansvärda morgonar som man konstigt nog saknar nu?

Jag har mina 2 underbara bröder Mathias & Andreas som väldigt ofta tvingade mig bädda deras sängar när jag var liten :O Näe men allvarligt talat, jag älskar mina syskon!


Sedan har vi ju även dom bästa av alla, dom som faktiskt fick oss till världen, pappa & mamma. Oavsett om Mamma inte finns i livet längre så är hon fortfarande (Självklart!!) lika älskad av oss, och oerhört saknad.

Jag är fruktansvärt tacksam för den underbara familj jag har.

Sedan kan jag väl även tillägga mina syskons sambos som jag faktiskt ser som en del av familjen, jag är glad för att ni kommit in i mitt liv!





P.s - Anledningen till att det inte blev några bilder är för att jag är mycket och klockan är trött, så jag orkar inte plocka fram, leta och greja med bilder nu. Nattinatti.
Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

Datum: 2012-01-13 Tid: 00:02:16
URL: http://smsalåna.nu




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?