Dag 08 – Ett minne.

Ååh, svårt, man har ju så många minnen.

Ett minne som jag nog aldrig glömmer är iaf 25 Mars 2008 då jag emot pappas vilja åkte och hämtade min underbara gos Hero.
Jag snackade med farsan strax innan vi skulle åka och kolla på valparna, sedan ringer han när vi är på plats och frågar oroligt "du tänker väl inte ta med dig en valp nu va!?" "näe, vi kollar la bara".
Senare ringer jag farsan och berättar att hunden ligger i sätet mellan mig och Henke. Först ogillades det väl en del, men när farsan väl träffade Hero så var han helt salig, och vem blir inte det egentligen?

Roligaste var att han vi köpte Hero av satt och typ snackade ner Hero hela tiden och betonade hur dålig Hero var, men jag ville ändå ha honom, och då började han ist åma sig om hur mkt han tyckte om Hero.
Han sa dessutom att han skulle kontakta oss för att kunna få träffa Hero och få veta hur hunden mådde med mera, men tro det eller ej, det enda han gjorde var att försöka få mig att åka hem till honom!? Han typ stötte på mig och terrade mig på telefon, helt sick!



Hero, liten skrynkelgos



Boss!





HAHA! Härliga hund!





E.K - Mamma till Alicia

Söta Hero <3

Datum: 2011-02-17 Tid: 17:15:40
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?