God morgon.

Klockan är tidigt och jag har varit uppe sedan 06:00 imorse. Blev sugen som fan på kaffe igår kväll vid läggdags, men jag kan ju inte brygga kaffe när jag ska sova så jag skippade det. Sedan kunde jag inte sova ändå så jag satt uppe och grejade med mitt individuella arbete som jag skrev igår. Hur som helst så blev jag väckt av att en arg Henke inte hittade hans mössa, sedan frös jag och blev så förbannat sugen på kaffe så jag gick upp. Sedan hör man Jan-Erik tassa upp och hämta datorn, så undrade han förvånat varför jag kokade kaffe så jag gick upp och fixade fram frukost och sånt, så nu sitter vi båda och segar framför datorn.

Ska nog ge mig på ett försök att göra en egen design idag eftersom E.K och Johanna tycker att jag ska försöka...
Mitt tålamod är ju som det är, men jag får la ge det ett försök i tio minuter en kvart.



So long,
JessiCa

TEEEST

Datum: 2011-02-17 Tid: 10:14:09
URL: http://stroonger.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?