Här dammar det igen ser jag!

Men hur ska man egentligen hinna med att uppdatera när man ordagrant har fullt upp dagarna i ända!? Näe, gott folk, ni får allt stå ut med min kassa uppdate.
I helgen kommer jag inte vara hemma över huvud taget, för jag tänkte lämna alla skitsnackande people ett tag, dra ifrån verkligheten ett tag så att säga, förjävla skönt faktiskt! Förövrigt så hade jag den vanliga oturen att försova mig idag vilket resulterade i att jag ist fick stanna hemma och ska inom kort börja packa och sedan är det bara för mig att invänta Henke Penke som slutar tidigare idag.

Nog om skrivande nu, ska slita mig från datorn så jag slipper att stressa med allting senare,


So LoOong SuCkers,



(Bild från när jag var barnvakt åt AliCia och gjorde en "kickepigga" till henne i lera, överlycklig blev hon! Btw, jag tror till och med att jag hade roligare med leran än AliCia haha!)





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?