Tjollahopp.

Idag har det inte hänt speciellt mkt faktiskt. Skolan som vanligt och sedan lite plock och städ här hemma, men eftersom jag storstädade igår så var det bara lite disk att ta itu med typ, och klädhögen som alltid hamnar på badrumsgolvet så fort jag går in i duschen. Hade satt upp krokar på väggarna innan, men eftersom mina kära katter har en tendens av att hoppa och hänga sig i saker och ting så finns dessa krokar inte kvar. Får la sätta upp något mer hållbart kanske, eller ställa in någon hylla.

Ska snart hoppa in i duschen och dessutom lägga mig i tid idag. Jag känner att jag inte riktigt fungerar när jag inte fått mer än 4 timmars sömn, >.<

På tal om ingenting så känner jag för att göra någon förändring med mitt hår, för nu är det bara långt och tråkigt. Ska kika lite på olika frisyrer sedan om tiden tillåter.

Fick även hem min tröja i onsdags förra veckan, älskvärd, ohja!





Hörs senare,





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?