Åhå åhå.

Vad trött man kan vara då, >.< Är det ens lagligt?
Är som vanligt i skolan på dagarna & när jag kommer hem så har jag för mkt att göra än att sitta vid computern, men ingen klagar så då ska väl inte jag heller göra det. :)

Har dessutom ägnat mesta delen av min fritid till att läsa Shy Keenans bok "Broken" och jag kan väl säga att jag är fruktansvärt rörd, och även arg, och ska jag vara helt ärlig så började jag läsa den redan i somras men var tvungen att bryta, och anledningen till att jag började läsa den igen var för att vi ska ha muntig redovisning i svenskan, och det finns så mkt att säga om boken så det var bästa valet jag kunde komma på. Ska berätta mer om den boken sedan.


Imorgon ska jag ringa en del samtal, bland annat läkare ÅTERIGEN (!!) eftersom mina fucked up öron inte vill bli bra, helvetes skit!

Såhär kul hade jag sent i fredags kväll,














Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?