Bra helg.

I fredags blev det på tok för sent då vi satt borta hos Risto och drack bärs och Jack Daniel´s till klockan 5 på morgonen typ så jag mådde ingen vidare igår. Vaknade först vid klockan 14:00 (!!) och kunde inte ta mig ur sängen utan att bli galet snurrig och illamående och huvudet höll minst sagt på att explodera, uuh! Kom väl upp klockan 16:00 och då åkte vi till falköping för att handla bakissaker till mig, och jag vågar ju lugnt säga att det inte är bra alls när jag är bakis, det blir både cola, chips, popcorn, godis, och massa mer, dyrt och ohälsosamt haha!

Idag drog vi in till fkp igen för att träffa Calle en sväng, sedan åkte han med hem en sväng och det blev städning för min del, så nu är lägenheten genomstädad & räkningarna inbetalda, n i c e !


Nu ska jag in i duschen och sedan enbart ta det lugnt framför en film eller 4.

Hörs kanske senare,









Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?