Du gamla fria nord...

En låt som jag faktiskt lärt mig spela jävligt bra på gitarren... Kul att man kommer någonstans utan att ens ha en gitarrlärare som skulle tjatat hål i huvudet på en, haha! Dock så är farsan jävligt bra på att lära ut, men vore lite väl långt att åka för att få sig en liten lektion.

Skrev ju en 6 timmars uppsats innan jul, resultatet blev VG och jag är faktiskt nöjd.

Här har det härjat magsjuka. Vi var barnvakt åt lille Benjamin som blev magsjuk på söndagen, sedan blev jag smittad, och nu när jag är så gott som helt okej så blir ist Henke sjuk... Jag ska iaf till skolan imorgon, skönt! Jag orkar verkligen inte gå hemma mer, det räckte gott och väl med jullovet.


Hörs senare,







Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?