Härligt väder!

Har precis varit ute på promenix med Hero och dricker nu kaffe, intressant huh?

Helgen har förövrigt varit lugn, låg mestadels och kikade film igår, bland annat gamla "festival" & "Sanning eller konsekvens". Blev la även någon Wallander & Beck.

I fredags hände väl inte heller så mkt. Vi rengjorde pumpen i det lilla akvariet och bytte ut pumpen i det stora eftersom jag fick med en enorm pump när jag köpte det lilla, och skulle jag använda den pumpen i det lilla så hade man la antagligen fått se virvlande fiskar, och det är ju inte så snällt haha. Vi var även borta en sväng hos Risto och tjötade och drack lite kaffe, trevligt trevligt.

Ska snart börja med skolarbete så jag skriver la lite senare skulle jag tro,








Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?