Jag är... Vaken.

Borde  nog tänka på refrängen nu alltså! Börjar bli förbannat trött men så fort jag lägger mig för att sova så börjar yrseln och illamåendet... Jag vette fan vad det är för skit >.< Det kommer helt plötsligt och då kan jag knappt röra på mig, men efter att ha legat stilla i kanske 15-30 min så går det över,.. Oftast.
Näe får väl lägga mig och glo lite tre kronor och hålla tummarna på att somna. Kan dock säga att jag i timmarna lärt mig spela en låt på gitarren nu, övning ger färdighet. Och farsan har dessutom lovat att om jag får riktigt intresse för gitarren så får jag den. :) Men, bara för det så betyder det definitivt inte att jag kommer att sluta lira bas, jag vill bara kunna spela musik när jag inte har någon att spela bas med. :)


Jag kan inte se min spegelbild i vattnet,
Jag kan inte säga sorglösa ord,
Jag hör inte mitt eko slå mot gatan,
Kan inte minnas vem jag var igår.





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?