Tankar & Funderingar.

Jag borde egentligen sova nu, men jag är inte det minsta trött... Jag undrar varför.
Egentligen borde jag vända tillbaka dygnet, fast egentligen så finns det ändå inget att vända tillbaka för det är ju inte så att jag sover bort dagarna utan bara sover lite längre än vad jag gör när jag ska till skolan. Ställer klockan mellan 9-10 på morgonen och det är inte att gå upp för sent som det skulle vara om jag gick upp mellan 12-14.

Varför är det egentligen så svårt att slita sig ifrån en serie när man väl börjat glo?

Varför tar folk på sig massa ansvar som de sedan inte kan stå upp för?

Varför ska det alltid vara något krångel med maskinerna i tvättstugan för!?

Och vem var idioten som gick omkring i trapphuset för en stund sedan vid denna tidpunkten?

Varför kan man inte sluta hinka i sig kaffe när man väl börjat?

Är verkligen rymden oändlig?




Nu ska jag glo tre kronor.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?