Totalt sömnlös!

Natten till igår fick jag ungefär 3½ timmes sömn, och natten till idag ungefär detsamma, tror jag fått tillbaka mina sömnproblem, men det är skitsamma, huvudsaken är väl ändå att man får lite sömn än ingen alls!
Var på dop för lille Lovis idag, och hon var en riktigt glad bebis så Zizzi kunde pusta ut, hehe :) Det är nog något jag kommer vara nervös för i framtiden när jag ska döpa mitt barn - att barnet skriker och är ilsk :O

Är barnvakt åt lille Benjamin ikväll med, han ska stanna över natten och sussar sött i sängen nu, men snacka om att han bökar när han sover :O Har inte varit med om något liknande haha!

Näe, nu blir det att återgå till kaffet och även skriva lite vid sidan av.


SYL




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?