Ååh,

Ni hade aldrig räknat med att det skulle komma upp två inlägg av mig idag va? Det hade åtminstone inte jag.

Så, vad händer gott folk?
Själv sitter jag här, har precis slingat håret och lyssnar på underbara Sabaton. Jag och Christian ska väl köra lite smsroulette i vanlig ordning... Ganska så väldigt roligt faktiskt, för det kan bli från ett simpelt sms till världens hemskaste och jobbigaste haha! Hittade en bra sida där man får slumpade sms att skicka ut, värt att kolla för er som har jävligt tråkigt!

SMSROULETTE


För övrigt så är jag jävligt trött på att folk snackar skit och aldrig kan ta det med personen i fråga, men det vore ju antagligen livsfarligt... Vågar nog inte tro annat.


So long.






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?