Fisketurer och regnskurar!

Har precis kommit hem efter att ha varit ute med båten och fiskat lite. Blev väl en del regnskurar dessutom, så varmt var det ju iaf inte.
Vi har ju även besök här nu av skåningen (Daniel) och hans tjej Camilla. Robert skulle la kanske komma hit idag, men om inte annat så kommer han imorgon eller något, jag vet inte, för han kunde ju inte ge några raka svar på det.

För övrigt är det söndag (som om inte ni redan visste det) och jag har inte alls någon aning om vad vi hittar på ikväll. Kanske blir två whiskeyflaskor eller 4 + 2 lådor öl, det är ju jävligt svårt att låta bli alkolister som vi alla är. Ska väl snart dra iväg och handla iaf så vi kan få ihop något käk, och skåningen är ju dessutom kock så han får stå för matlagningen ;)

Nu ska jag väl inte sitta här och vara osocial mer utan jag skriver la lite senare.
Får väl även tillägga att det finns möjlighet till stavfel och dyl. då jag precis fått tillbaka min lilla dator och sitter vid den.



So long.


Felicia

Ha ha, aldrig kul att fiska med båt om det kommer regnskurar lite då och då... blir så satans blött... Och kallt, är ju en helt annan sak om man är ute och går. :)



Får önska er en toppen kväll!



Datum: 2011-07-24 Tid: 18:59:29
URL: http://babymoss.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?