Funderingar och akuta fiskehämtningar!

"snabb lösning, ta en treo"

Näe, allvarligt talat, ska väl försöka att inte vara alldeles för oseriös! Sitter för tillfället och lyssnar på musik och väntar på att Henke ska komma hem, men det dröjer la antagligen två timmar eller fyra, så jag ger nog fan i det och lägger mig och sover ist.

Grannen hörde av sig för ett tag sedan i panik om att hennes större fiskar höll på att dö, grejen är den att hon hade ett stort akvarie där hon hade alla fiskar, men oturen följde med henne och det började läcka, med påföljd av att hon var tvungen att dela upp allt i hennes små akvarier där man inte kan ha allt för stora fiskar, så jag rusade över men hann inte i tid för att rädda den ene, men de två andra klarade sig iaf. Fick även med mig ett par räkor som jag slängde ner till krabban.. Får väl se om dom får vara kvar vid livet eller om krabban slukar dom lika mkt som han slukade sina krabbkamrater. Kan ju även tillägga att jag för det första äcklas av krabban, och för det andra så har den blivit onaturligt stor, tro det eller ej, men han är långt över gränsen i storlek på vad en fullvuxen panterkrabba ska vara, usch!




Snuskkrabba!



Och en sjuk bild på sjukling!
Gabriella

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

Datum: 2011-07-13 Tid: 08:13:51
URL: http://djurförsäkring.net




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?