God morgon.

Har precis lyckats få upp Henke ur sängen. Krävs att man börjar väcka honom ca en timme innan man ska någonstans för han är så förbannat seg på morgonen så jag finner inga ord. Sedan när han väl vaknat till så gnäller han om allt möjligt han behöver... "Kan du hämta kalsonger till mig?" "Kan du hämta srtumpor också?" "Jag behöver ett par byxor" "Jag måste ha en t-shirt också", vanliga ord från en morgontrött Henkipenk!

Nu ska vi strax åka så jag är väl tillbaka senare,


So Long,

Felicia

Får hoppas på att det gick bra idag och att det inte blev ännu mer "idiotförklaringar"... du får berätta sen hur det gick när du kommit hem... Såg ej bilen hemma så orkade aldrig komma över och se om du var det eller skicka iväg ett sms... ha ha lat som man är. men eg(Ä)ntligen borde jag ju engagera mig i ett sms :P



Sköt om dig, kram

Datum: 2011-07-19 Tid: 17:01:19
URL: http://babymoss.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?